kingtraveliran

kingtraveliran

kingtraveliran

kingtraveliran

  • ۰
  • ۰

بعد از چندین روز برنامه‌ریزی برای سفر و بالا و پایین کردن هزینه‌هایش به فکر این بودم که چطور می‌شود با کمترین هزینه مسافرت دلچسبی داشت. هزینه‌هایی مثل رفت و آمد، تفریح، غذا، خرید و از همه مهم‌تر هزینه اقامت چه قدر می‌شود؟ به نظر من بخش عمده ای از هزینه ها در سفر، مبلغیست که بابت رزرو محل اقامت پرداخت می‌شود و مابقی هزینه ها با کمی مدیریت، تاثیر چندانی در کل هزینه سفر نخواهد داشت. بنابراین هرچقدر هزینه اقامت کمتر باشد، هزینه تفریح و خرید و گشت و گذار بیشتر خواهد شد.

اینکه آیا اقامتگاهی که متناسب با هزینه مورد نظرم است، ظرفیت دارد یا نه، باعث شد با کنجکاوی تمام به دنبال رزرو هتلی که قصد اقامت در آن را داشتم باشم اما با ارزانترین قیمت. تا با خیال آسوده راهی سفر شوم و در هنگام رسیدن به مقصد نگرانی‌ای بابت آن نداشته باشم. قصد دارم جوابی که برای تمام این سوال ها یافتم را با شما در میان بگذارم.

خب، حالا وقت آن بود که با توجه به بودجه سفر، مناسب‌ترین اقامتگاه را انتخاب کنم. منظورم از مناسب ترین این است که متناسب با امکانات اقامتگاه، بتوانم کمترین قیمت را بپردازم. بهترین کار برای بررسی اقامتگاه‌ها بررسی سایت‌های معرفی آنهاست. اما بگذارید نکته کلیدی که در این باره وجود دارد را به شما بگویم.

فرض کنید می‌خواهید تعطیلات را در یکی از شهرهای ایران مثل رامسر، مشهد و یا کیش بگذرانید برای اجاره ویلا رامسر ، اجاره سوئیت در یزد و یا رزرو هتل یزد  خیلی ساده می‌توانید از سامانه‌های رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه استفاده کنید اما مساله اصلی اینجاست که کدام سایت بهترین قیمت را ارائه می‌کند؟ برای پیدا کردن ارزانترین قیمت چند سایت را بررسی کنم؟ آیا سایتی هست که همیشه کمترین قیمت را پیشنهاد کند؟

در روزهای نزدیک به تعطیلات، وقتی در حال بررسی هزینه‌های مختلف برای برنامه‌ریزی سفر بودم، بعد از اینکه مدت طولانی در بین سایت های مختلف قیمت هتل‌ها و سوئیت‌ها را مقایسه کردم کاملا گیج شدم! تعداد سایتها را در تعداد اقامتگاه‌ها ضرب کنید تا به من حق بدهید که سردرگم شوم. نمی‌توانستم به نتیجه برسم که کدام سایت قیمت‌های بهتری دارد و دلیل این تفاوت قیمت‌ها چیست؟ تا اینکه با سایت سلطان سفر مواجه شدم.



به زبان خیلی ساده کاری که این سایت می کند این است که قیمت رزرو هتل یا اجاره سوئیت در یزد و ویلا را در هر شهری از ایران که برای اقامت انتخاب کرده اید ، روی چندین سایت برتر رزرواسیون مقایسه می‌کند و بنابراین می‌توانید در کمترین زمان با بهترین قیمت هتل ، اقامتگاه، خانه یا سوئیت رزرو کنید.

با این توضیحات پیشنهاد من اینست که اگر قصد رزرو هتل دارید بجای مواجهه با ده‌ها سایت رزرواسیون فقط با مراجعه به سایت سلطان سفر بهترین قیمت را ببینید، و به راحتی آن را رزرو کنید. به این ترتیب می‌توانید در هزینه های اقامت خود صرفه‌جویی کنید.


منبچ :چطور

  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • king traveliran

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی